sobota, 25 stycznia 2014

Wspomnienia ;)

                             
                                                              No czeeeeeść ♥


        Dziś przejdziemy trochę do przeszłości, gdy byłam małą dziewczynką. Kiedy razem z moimi rodzicami wspominamy czasy mojego dzieciństwa mówią Mi, że byłam strasznie niegrzeczna i bardzo uparta. Kilka słów, które wymawiałam wgl. zmieniały postać rzeczy.Wymienię Wam kilka z nich:


mucha - mua
ćma - cima
poduszka - chusia
 buty - juty
kombajn - kojban
telewizor - inol
bluzka - buja
chustka - sitka
kanapka -lalapka



Jak widać na zdjęciach zawsze byłam uśmiechnięta, co do dziś mi to zostało. Jednak bardzo nie lubiłam siedzieć w domu . Kochałam spędzać czas w różnych miejscach jak nie u cioć i wujków to u dziadków, ale tylko nie w domu. Pewnego razu, gdy miałam 2 latka przyjechała moja ciocia z Katowic, która wzięła mnie do siebie. Pojechałam wtedy pierwszy raz sama bez rodziców .Byłam takim uparciuchem, że ciężko było ze mną wytrzymać.

                                     




        

















                   

7 komentarzy:

  1. haha śmieszne słówka ;) kajaaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejj <3 mała Natalcia, jaki szłodziaak <3 KC ! ♥ ;*

    http://aisaak-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Heh..Mały śmieszek <3
    Słodkie te słówka <3

    iska-iskaa.blogspot.com ----- jeśli ci się spodoba to zaobserwuj :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ahaha ja zawsze na naklejka mówiłam przyklejka a na naramiączek podramiączek co ahahha

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojoj, jakie słodkie zdjęcia. *.*
    Ja też uwielbiałam spędzać czas u wszystkich tylko nie w domu. ;)

    Zapraszam do mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka słodka dziewczynka na zdjęciach ^^
    Ja jak byłam mała to z pewnością jak większość dzieci nie umiała wypowiedzieć ' R ' :D

    również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Również obserwuję kochana :)
    Świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń