czwartek, 23 stycznia 2014

I Hate .. ;x

                                               
                                                             Czeeeeeeść :*


Dziś chcę Wam powiedzieć kilka słów na temat czego 
tak naprawdę nie lubię.


Więc tak. Jedną z takich rzeczy, których nie znoszę są przekleństwa. Moim zdaniem Polak, który używa tych słów nie szanuje języka Ojczystego. Niektóre osoby pod wpływem silnych nerwów lub alkoholu często te słowa wypowiadają. Ale nie powinno się na to zwracać uwagi, ponieważ oni się nie kontrolują. Jednak najbardziej nie podoba mi się to u osób niepełnoletnich,młodych,którzy nadużywają tych słów. Jest to wielki SZPAN. Chcą pokazać jacy są dorośli. Ja sądzę, że nie ma się tu czym chwalić, bo takie osoby nie mają za grosza kultury. Ja osobiście staram się unikać tych słów, bo mówienie ich świadczy o kimś, że nie jest on dobrze wychowany. 



A teraz przejdziemy trochę do innych rzeczy !

Dziś o 16:00 jedziemy na mecz siatkówki do Bełchatowa zmierzą się dwie drużyny SKRA Bełchatów oraz klub niemiecki General Unterhaching. Jest to mecz o puchar CEV. Jeeej, już nie mogę się doczekać. Na pewno zrobię tam kilka zdjęć. Opowiem Wam jutro jak była oraz dodam zdjęcia.

                     


                        Wy tez nie lubicie wulgaryzmów ?
                        Byliście kiedyś na takim meczu ?
                                                

4 komentarze:

  1. Nomć też nie lubię przeklinania chociaż bywa ,że mi się też czasem zdarzy przeklnąć :c
    ✿Obserwujemy?Jesli tak zaobserwuj mój blog ,tedy ja zrobię to samo^^<----KLIK✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o brzydkie słowa, to strasznie nie podoba mi się to u dziewczyn oraz tak jak mówisz, że ktoś przeklina dla szpanu i żeby "zaimponować" znajomym.. to jest żałosne.. -,-
    pozdrawiam. :3

    werooni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Też nienawidzę wulgaryzmów!

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wulgaryzmy są straszne, tak kaleczą uszy... i nasz język.
    Już nawet za granicą kojarzą nas z jednym z najpopularniejszych wulgaryzmów.
    Ważne, że są jeszcze ludzie, którzy tego nie robią :)
    Pozdrawiamy i zapraszamy :)
    http://thehauntedway.blogspot.com/
    obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń