piątek, 24 stycznia 2014

Najlepsi ... ^^

                       
                                                                   Siemsiaa ♥


                  Jak Wam obiecałam, napiszę kilka zdań na temat meczu i dodam kilka zdjęć ... 


Kiedy dotarliśmy do "Hali Energia" siedliśmy wszyscy na trybunach. Byliśmy najbliżej siatkarzy były to rzędy od 1 do 5. Gdy rozpoczęła się gra SKRA BEŁCHATÓW vs GENERAL UNTERHACHING Wszyscy mocno dopingowaliśmy to chyba dlatego Skra wygrywała 2:0 w setach , ale było to do czasu, gdy drużyna niemiecka bardziej się skoncentrowała,dogonili nas już po 2 godzinach był remis 2:2 w setach. Więc musieli zagrać tie-break'a . Było 11:8 dla Generalu , ale kiedy wszysycy się zgraliśmy i zaczęliśmy tak głośno kibicować, Skra dogoniła ich. Ten ostatni 5 set ciągnął się dość długo wszyscy w takim napięciu krzyczeliśmy, aż po meczu dostaliśmy chrypki. Jednak nie zawiedliśmy się i SKRA BEŁCHATÓW wygrała 28:26. Byliśmy tak zadowoleni, że dali radę i wygrali. Oraz awansowali do półfinału pucharu CEV.


Teraz przejdę do trochę ciekawszych rzeczy. Po meczu siatkarze zostali. Więc poszliśmy po autografy oraz zrobić z nimi kilka zdjęć. Mam grafy od:

Facundo Conte 
Karola Kłosa
Nicolas'a Uriarte 

autografy:


zdjęcia:





.

22 komentarze:

  1. Uwielbiam siatkówkę <3 Dziękuję za komentarz i obserwację :) wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię satkę, ale niestety nie umiem w nią grać :c
    Też zaczynam blogować bloga prowadzę od 2 tygodni, ;*
    Może się w zajemnie zaobserwujemy ? ;) jeśli tak napisz u mnie ;*
    Miło by było gdybyś zostawiła jakiś miły komentarz :))

    Pozdrawiam ;*
    http://klauudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też uwielbiam siatkówkę, nawet trenowałam jakieś 3 lata. Teraz zrobiłam sobie przerwę, ale znów zamierzam zacząć :) Poza tym kocham mecze! :3
    http://www.eke-nas.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. oglądałam ten mecz w telewizji ;)) zazdroszczę ci, że widziałaś to na żywo ;3

    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. super zdjęcia! zazdrościmy autografów ;)
    świetny blog, dodajemy do obserwowanych a w wolnej chwili zapraszamy także do nas ;)

    buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie piszesz i prowadzisz rewelacyjnego bloga! ^^
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam chodzic na mecze :)
    zapraszam do mnie gdzie mozesz wygrac do 70$ na wybraną rzecz z dostępnych w firmie oasap.com
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog
    ZAOBSERWUJESZ NAS ? dla Ciebie jedno kliknięcie,a dla mnie uśmiech na twarzy (jest konkurs)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Aaale Ci zazdroszczę *.* Też byłam na ich meczu ale chyba 2 albo 3 lata temu .. Co do autografów nie miałam tyle szczęścia bo nie dostałam ani jednego :c
    Świetny blog i śliczny design. :) Nagłówek idealny *.*

    veniice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post ;)
    obserwuje i liczę na rewanż ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. patrząc na Twoje zdjęcie na profilowym dałabym Ci 17 lat! ;o Śliczna jesteś. :)
    Ja nie interesuję się siatkówką ale cieszę się, że Ci się podobało i mogłaś tam być. ;)
    Za każdą obserwację się odwdzięczam ;)
    www.martulala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. musiał byc fajny dzien.

    youngster-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia, bardzo fajnie tutaj :)

    Może wspólna obserwacja? :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jej świetne zdjęcia :D
    chodź ja rzadko chodze na mecze :) chyba ze nogi
    bo gra mój kolega ;)
    ~coś z innej beczki, masz wspaniałego bloga, moze zgodzisz się na
    obserwację za obserwację? :)
    pozdrawiam cieplutko ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zdjęcia
    obserwuję i zapraszam do mnie
    http://smerfastyczna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog :3
    zapraszam : iitiismyliife.blogspot.com
    ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jak tutaj przyjemnie świetny blog! :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. obserwuje ^^ i licze na rewanż
    http://inspirations-blogg.blogspot.com/
    obserwacja=obserwacja

    OdpowiedzUsuń